Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Vivi - 7 juni 2010 20:05


Dagarna bara försvinner. Nu är det tredje veckan vi bor på Bergsgatan.

Barnen njuter av att bo centralt och kan cykla till skolan, sina kompisar och till affären (handlar godis…J). Hans har varit ute med sina kollegor två gånger.  Jag har fikat med några kompisar några gånger med.


Det har hänt mycket sedan vi ”flyttade” till Bergsgatan. Jag har fyllt år (firade med middag på Finess), både Amanda och Hugo hade namnsdag (deras andra namn), firade morsdag (med middag på Hembygdsgården). Hugo var till Järvsö Getost med skolan och lärde sig hur man gör mejeriprodukter från get mjölk. Jag har gjort mitt sista prov för den här terminen (skönt….).


Hans håller på att ”fixa” med huset. Hela huset & 2 garage ska målas (måleri firma kommer nästa vecka), byta glas & kitta fönster (hoppas det blir klart den här veckan), byta altan tak, klippa häck, rycka buskar, och allt smått och gott runt hemmet.


I morgon ska Hans och Berit åka till Gävle. De ska vara med på Tomas skolavslutning i morgonbitti och Saras student på torsdag.

Hans åker hem på torsdag em, för våra barns skolavslutning i Ljusdal är samma kväll.


Amanda och klassen ska på klassresa till Svågadalen från över helgen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards